دپارتمان معماری داخلی آتلیه معماری ما با بهره گیری از برترین برندهای داخلی و خارجی ، بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات روز،کیفیت و زیبایی را به دکوراسیون منزل شما می بخشد:

طراحی و اجرای کمد دیواری از مهارت های دقیق و فنی می باشد چراکه درک از خواسته ها و نیازهای افراد استفاده کننده و همچنین نوع کاربری آن در محیط های گوناگون،متفاوت است.

کمد دیواری که در فضای منزل مسکونی در اتاق کودک قرار دارد با کمد دیواری مورد استفاده در اتاق والدین کاملا متفاوت است. با این توضیح درک این موضوع ساده تر است که کمد دیواری مورد استفاده در فضاهای اداری با کمد دیواری فضای تجاری نیز تا چه اندازه ای متفاوت است.

در طراحی و ساخت کمد دیواری؛امکان سنجی نوع متریال و انواع یراق آلات کاربردی که در جهت فراهم آوردن نیازهای کاربران می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطلب مهم دیگر در طراحی و ساخت کمد دیواری هماهنگی متریال و یراق آلات ، نحوه اتصال و نصب یراق آلات کمد دیواری،حمل و نصب آن در محل می باشد.

آتلیه معماری ما،با بکارگیری تجهیزات پیشرفته ، تکنسین ها مجرب و مسلط به امور اجرایی بعد از بازدید و مشاوره اقدام به طراحی و اجرا طرح مصوب نموده و بطور رایگان به محل حمل و نصب آنرا انجام میدهد.